äsh orkar inte vänta

nu svar jag på alla era helt NORMALA frågor..


Postat av:

vad hände med sajmon ?!
svar:
ingenting hände igentligen.

Postat av:

när fyller duår D::D:D
svar:
20 Januari ! =)

Postat av:

hur lärde du känna majjra alejanda valencia ramosen?;)

svar:
hm , hon typ skrev i nån tidnig att hon sökte nya kompisar för hon hade inga . så bara av en ren slump skrev jag ner hennes nr lite fort på ett papper och sen en dag när jag var uttråkad smsade jag henne och de sluta med att hon kom springandes hit med blommor . jag ba öh ? -.- sen blev vi som vi är idag, bästavänner helt enkelt :)

Postat av:

rider du bra ? hört de ^.^

svar:
öh nej , aldrig ridit i hela mitt liv ? aldrig ens stått nära en häst 

Postat av: mayra

1. varför är jag en skönhet?
2. vad är det bästa jag vet?
3. vem är min baby?!!?!??!?!?!? (säg bara sista bokstaven) haha .
4. VEM ÄR BÄST PÅ SCHEJKA RUUUMPAN !!?!??!?!??!

haha svara på dom frågorna och se om du verkligen känner moi (a)

okej en fråga till om dig då...
hmm...
varför är du så vanlig när du är med mig? liksom.. du E vanlig annars med andra kompisar men med mig är du vanlig? HAHAHAHHAHHAH .. bara du fattar (a)


svar:
ojoj... hmm . nr 1 vet inte varför du påstår att du är en (?) .. men ah ! blev vel något fel när du föddes . vad vet jag .
nr 2 Mig ? eller vadå frågetecken . va gör jag ... jag menar . MIG !!!
nr3 hmm... mahsum , sebbe paterson, adam hopfgarten , bilen , bagotti , oskar . ska jag fortsätta ?
nr4 inte du iaf (A)

Jo asså jag vene , jag känner mig vanlig . men asså du ÄR ju vanligare så .. vad ska man göra !

Postat av:

visst är vår klass bäst?:D<33

svar:
absolut , underbar <3

Postat av:

gillar du korvar?

svar:
nej dom är inte goda

Postat av:

har du varit på bondgård någongång ? :) <3

svar:
tyvär inte... :O

Postat av: lollo :)

varför är du så vanlig ida? :D verkligen vanlig?:)<3
svara RIKTIGT ärligt nu:)

svar:
hmmm jag får den frågan ofta.. :) Men allså.. det är vel bara jag helt enkelt..

Postat av: lollo : )

vad är de första du tittar på hos en kille?:) <3

svar:
jag måste nog säga hel heten , sen helt klart ögonen . en kille med fina ögon , kan jag verkligen dö för! 


Postat av: Mohammed din bror

jag vet att du gillar turkar ida:D inget illa menat hahah..

svar:
hmm ja jag gillar alla , vart man kommer ifrån spelar ingen roll för mig .. :)

Postat av: Ahmed

Vill du kyssa min rumpa? :) skulle bli jätte glad isåfall:O

svar:
ja snälla låt mig..

Postat av:

shake that ass for me ! come on let me se what you got , alvik ok ? xDxd

svar:
haha .... ah verkligen :)

Postat av:

hade simon sex med johanna när ni var ihop ?

svar:
villken johanna ? öh nej :S inte vad jag vet iaf ..... !! men . ah ...




 


Kommentarer
Postat av: Anonym

prinskorv eller varmkorv?

2009-08-21 @ 23:52:31
Postat av: Anonym

prinskorv eller varmkorv?

2009-08-22 @ 13:34:24
Postat av: Anonym

grillkorv eller köttbullar??????

gurka eller banan?

2009-08-22 @ 14:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0