besökarna ..

dom sjunker , inte kul ! säg vad vi ska göra för att den ska bli mer kul eller intrtessant , istället för att sluta läsa den. & kommentera mermermer , vi svarar ju på allt  nästan , så fååga på !

jag har nyss ätit , kött och pomfrites blev det idag , gottgott ! sitter här och funderar över min vikt , haha låte kankse lite .. men asså tycker ni att jag ser kraftig/tjock ut , jg har hörs att några sagt det nu så ja , ser jag kraftig ut, eller kraftigare ut än förut ? hah asså jag tar inte illa upp , vill bara höra vad ni tycker ! ah men nu släpper vi det. jag sitter och snackar med melina i telefon med melina , vi snckar lite om klubberiet , e ganska glad ! hah venne varför , men ah ! ska hoppa in i duschen och tvätta håret , raka benen och göra mig lite fräsh. men hörs sen .
puss / k


Kommentarer
Postat av: marilyn

söt bild :)

2009-08-25 @ 21:10:43
URL: http://mwss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0