första gången i mitt liv ..

haha jag tvättade nyss , eller inte riktikgit , jag stoppade bara in kläder i torktumlaren , haha faktikst första gången ! grattis kim , heh -.- jag har nyss ätit lunch , idag har det bara vart ´hemma ocj slappat , lite skönt ! Jag är hemma själv  , jag orkade inte följa med in till stan , för jag orkade inte fixa mig , och lalal .. de e så jobbigt ibland.
åååhhh nu fic´k jag nyss så att det typ sticker i mina händer , det blir så typ var tionde minut eller något , men de känns presis som igår , asså när den dära saken med den dära tårgas saken hände , då började den sticka i mina händer , och de får jag jätte ofta nu , ush så obehagligt de är ! ja men jag ska nog lägga mig i sägen och titta på en film , kankse twilight eller någon , eller knakse bara titta på mtv, ja .. men vi hörs ! / kim

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0