godkväll

jag har ingen aning om vart kim håller hus kan jag ju börja med att berätta ..
Men ikväll ska jag som sagt bara vara hemma, vi ska laga tacos och sen kolla på film och till det har jag köpt ben &jerrys . mmm , så gott ! sen imorgon kväll är det ju the voice , då har jag bestämt mig för att ha riktigt kul och sluta tänka på allt . jag gör alltid såhär , händer något så gräver jag ner mig själv i det . men nej nej inte den här gången , nu tänker jag ha kul och sluta bekymra mig .
nu ska jag kolla vad det går för filmer ikväll.
kramar Ida

Kommentarer
Postat av: elli

du är ihop med enis eller hur ! han håller på med många tjejer såg honom på ung08 kungsträdgården

2009-08-14 @ 19:47:23
Postat av: Ida

ASSÅ -.- JAG LITAR PÅ SIMON , OKEJ ? BRYR MIG INTE VA NI SÄGER . LÄGG BARA NER ANTAR ATT DU INTE KÄNNER HONOM !! LOVAR DU HAR INGEN ANING . VILL INTE HÖRA MER SÅNT SKIT

2009-08-14 @ 19:56:22
URL: http://kimochida.blogg.se/
Postat av: elli

ida jag har sett det du är fan dum i huvet hur kan du missa det.. han har gett ut sitt nummer till alla mina kompisar

2009-08-15 @ 23:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0