Godmorgon :)

haha ah någon fortsätter kommentera något om prinskorv eller varmkorv , jag säger prinskorv . låter lite mer kungligt ;D aja , jag vaknade för ett tag sen och har inte gjort så mycket .. imorgon ska vi åka till uppsala och hälsa på min farfar som opererat hjärtat.. det var tydligen en jätte stor operation så han har legat i resperator (jag vet inte hur det stavas) i flera dagar.. stackarn, men jag får inte följa med om jag är minsta lilla tecken på sjuk . För att han blir jätte lätt smittad just nu , och han kan dö utav bara en lätt förkylning.. jag börjar bli orolig , min farfar får aldrig dö.. Han är lixom han , när jag tänker på honom så kommer jag alltid tänka på när jag var liten och vi var på åland, farmor och farfar hade en gunga i ett träd. där kunde jag sitta hela dagarna och farfar stod där bakom och knuffade fart åt mig . Jag älskar honom. det vet han !♥

Nu ska jag upp och äta lite '' brunch'' och sen gå ut lite med bella.
puss
/ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0