godmorgon bloggen

Det första jag ser när jag vaknar , eller ah när jag satt på datan, är en jätte fin text från min bästavän ! Mayra ärligt du vet precis hur mycket du betyder för mig .. kommer alltid göra, ingentning kan ändra på det . Man kan förlora vänner , men fan inte äkta vänner. Vi har ingenting att oroa oss för , för jag vet att vi kommer ha kvar varandra i hela livet , jag vet det det. för jag kommer inte leva ett liv utan dig , det funkar inte så.. man behöver en sån som dig i sitt liv , och belive me du E unik gumman. Finns ingen annan mayra alejandra valencia ramos, finns ingen annan som jag skulle ringa när jag ligger i en skog och gråter mitt i natten , aldrig . ingen chans , det är bara du ! Att vara helt försäkrad på att du kommer förstå, veta vad det handlar om , lyssna. och hjälpa mig , det gör du alltid, du gör alltid allt du kan för mig . & om du bara visste hur tacksam jag är för det, vet du ? inatt fick du faktiskt äran att vara med i mina drömmar :D haha ska jag berätta ? jo vi var i ishallen med jeppson , och så kollade vi på någon match . sen åt ni , jag var inte hungrig. så tog matchen´slut och så när vi går ut ur ishallen så rycker jesper i min arm och ba '' O .M . G'' jag ba '' vad'' han ba '' DET ÄR KRILLEBOOIII SHIT IDAA OMG MAAAYRA !'' haha så börjar vi bara garva åt honom och han fortsätter'' men seriöst sluta, '' så går vi fram till honom och jesper blir helt galen och börjar ta kort med honom . så när vi presentera honom så vi ba '' jespergirl!'' och då hade tydligen krille läst hans blogg . så jesper blev helt crazy , och vi lämnade dom ensamma . så gick vi till nån gunga, haha .. sen vankade jag :) hehe ah men mayra det jag verkligen vill är att du är verkligen någon att räkna med och det har du bevisat på alla sätt , jag älskar dig mer än du och någon annan nånsin kommer förstå.♥
/Ida


Kommentarer
Postat av: Anonym

va!!! omg har jeppe blogg!!! give it to me.

2009-08-28 @ 22:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0