godmorgon eller något ..

KAN JU BÖRJA MED ATT SÄGA ATT DET ÄR MIN OCH ÄLSKLINGS ETTÅRS DAG IDAG !! TÄNK NU ATT JAG KÄNT DIG I ETT ÅR , 12 MÅNADER . Du har blivit min bästavän , min andra halva . Jag menar verkligen det , min andra halva ! jag är inte hel utan dig mayra.. Du betyder allt för mig !


idag har jag bara segat här hemma , kollat på film och så .. jag känner mig inte bra , inte sjuk eller så, bara trött & förvirrad. Jobbigt att man inte kan läsa folks tankar och slippa tänka så mycket !
nu ska jag lägga mig i soffan och sätta på en annan film.. sen gå ut lite med bella ! snart börja skolan , en del av mig längtar faktiskt till det . lättare att koppla bort sina tankar ? absolut.. nu börjar betygen och jag har lovat mig själv att kämpa nu .
ha en bra dag , skriver antagligen ikväll .
bara jag och pappa hemma ikväll så vi ska laga middag och lite sånt , sen får vi se om jag drar ut lite senare ! ;D
pusspuss /Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0