HAHAHAHAHHAHAHA

jag satt här vid datan så satt jag på en stol precis vid dörren , så börjar det prassla till bakom mig . OMG jag börja skrika , så hör jag några som fnittrar där utanför , va tror ni att det är ? en jävla lapp . haha vad det stod skiter vi i , dom e inte vanliga -.- SAKNAR MIN SIMON , det är allt jag kan säga just nu .. undrar hur han mår , hur han har det ... gud det här är jobbigt ! ärligt svär ngn där uppe vill plåga mig , idag tex jag låg ute i vattnet på madrassen . så åker massa båtar förbi , vafan tror ni händer ? jo en kille och tjej står på kanten av båten och gör hela freakin titanic . dom står så där som på filmen , jag ba ne det här är inte sant .. nån vill döda mig -.- Ärligt vart jag än är , så ska alla hålla på me varandra , det är inte kul . Mina förälrar också , men vet att dom bara vill retas med mig. Fan vad jag saknar min blondie ss sötnos bebis älskling .... =(
åååh jag kan fortsätta i år och försöka förklara , men TRO MIG ... det kommer inte göra någon skillnad !
sitter och kollar på MTV just nu , det är typ pimp my ride . inte kul ! ser ni ? någon vill döda mig plågsamt och långsamt...
det är textat på tyska också , & vem fan kan tyska ..
Nu ska jag dra ut till poolen , skulle tydligen spela pingis men några vanliga -.-
hur gör man ens pingis ?
serni , jag är verkligen deppig .. negativ till allt .
tror inte jag går , eller jo .. orkar inte kolla i tv , och vill ut .. åååååååh jag vill bara vara i simons famn PUNGT SLUT !
HERÅÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0