hej bloggen

dåligt med uppdatering ? vi vet. hehe , men ah började klockan åtta och hade fte örsta lektion So . Sen kommer jag inte ihåg mer , men på lunchen gick jag och kim hem till mig och hämtade ben&jerrys och åt det i solen påvägen tbx till skolan ,vi är så fyndiga . men kom 10 minuter för sent till slöjden, där vi skulle välja grupper . som vi ska ha ända till nian , fast man får chansen att byta i slutet av åttans terminer.. Men jag ska nog gå kvar i syslöjd för det är de enda jag kan förstå lite utav iaf , träslöjden går bara rakt igenom mitt huvud . Jag stänger öronen när peder snackar -.- haha aja nu snackar jag med mayra om vi ska te stan idag eller itne ,men jag är verkligen helt död .. david tror jag har svininfluensan .
men nu ska jag gå , kim skulle lägga in bilder ikväll ifrån när hon var på åland. hon hade tydligen sminkat några killar skit sexigt !
puss/ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0