Hemma xD

Yea , eller kom hem klockan halv sex inatt . för det första blev vårat plan försenad i en timme , Men då blev vi tvungna att hyra in ett nytt för vårt gick sönder :O så vi fick hyra ngt nytt plan ifrån berlin eller vad det var , men det var bra för det var mycket större så jag kunde ha ett hel säte för mig själv nästan (A) så jag sov hela resan , så jag blev verklgien schockad när jag såg att vi redan flög över sverige ! Sen när vi kom till arlanda gick allt fort , vi fick våra väskor nästan på en gång . så gick vi till taxibilarna , jag hade lixom shorts på mig ! gissa om jag frös... Men vi skulle behöva stå där i två timmar för att få en taxi för fem , så vi visste inte hur vi skulle komma hem.. men så såg vi att det gick en buss till stockholm city , som det igentligen inte ens skulle göra :O så vi stod och vänta på en buss för 800 kr , när det fanns en buss där det kostade 140 för hela min familj ! Men vi hann med den bussen , så kom David och hämtade oss vid central station . så shusade vi hem carola & tommy . & vi stannade på mcdonald halv fem på morgonen , i mc drive . Jag köpte en milkshake :) haha ah sen åkte vi hem och blev bemött av en galen bella ,verkligen galen. Hon blev så himmla glad ! ;D aja sen somnade jag bums ,& vaknade först klockan sex imorse. men somnade om tills elva ,jag kan inte sova längre .men jag lär nog slumra till en stund under dagen.. & jag vet inte hur det blir idag med simon och det , men ah får höra med honom . hoppas !♥
/ Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0