hm .. stämmer de ?

Det är jätte många som säger att man kan räkna ut hur lång man kommmer att bli , och jag har testat , men jag är väldigt tveksam om det kommer att hända . haha för jag fick fram det till att jag skulle bli 174 och nu är jag bara 157 ungefär , eller jag tror de ! så ska jag växa typ 17 centimeter , hmm stämmer de verkligen? ah men för att få reda på de ska man titta hur lång man var när man var två år , och jag var då 87 centimeter tror ja ocj då gångrar jag bara de med två. alltså 87 gånger 2 , ja och då får man ut sin längd , coolt va ? ahha nej men ah ! så ja då vet ni de.

Jag har bara legat i sängen hela dagen känns det som , och tittat lite på mtv , och någon film på tv. och snart ska vi fika ,eller när mami kommer hem och senare ikväll är jag väl själv hemma om  jag inte ska göra någonting speciellt ,för alla ska på bil eller min syrra ska till min moster , men ah .. får se vad jag gör .
puss / kim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0