/ida

tja bloggen , så jävla fint väder idag ! jag blir så jävla lycklig , allt är så bra . jag vet inte varför men jag mår riktigt bra nu iaf , jag kom till skolan halv nio och satt i grupprummet med några och lyssnade på musik . sen skulle vi ner till tåget och tog pendeln till tc , och därifrån tuben till slussen ? eller vi tog båten över till djurgården och hade typ picknik och spelade brännboll , jätte skönt . sen åkte vi till östermalm och gick på det där museumet, det var rätt kul . eller bara en sak ! :) sen drog vi hem , tog tuben från östermalm till tc ,  och tog pendeln till skogås . så gick jag melina kim och josse av där , så jag och jossan gick hit och hämta josses kudde som hon glömde när dom sov här . så nu tänkte jag bara gå ut på tomten och sola lite , snart kommer majsan baby också ;D vet inte vad vi ska göra ,men vi är nog här . kanske drar ut eller något lite senare , vi får se helt enkelt .

men ni får ha det så bra .
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0