/ida

hej bloggen , nu har dom dragit . vi har ju som sagt vart på ung 08 hela dagen , så jävla kul. ni vet the voice tältet där alla dansar , dom gjorde så bara tjejer fick vara där . haha så jävla nice , ärligt . lixom fan ärligt tjejer går bara in och dansar för ha kul , så det var skönt ;D haha aja , sen gick vi bara runt var med jeppe dennis och jocke & så . det var kul , sen satt vi på donken me några vanliga .. haha melinas små vanliga kompisar -.- sen kom majsan igen , så var vi där ett tag . sen åkte vi te farsta och sen trångsund och hyrde film & köpte godis. så han killen som jobbade där tipsade oss om en film , ärligt jag tror vi spelade igenom hela filmen . den var inte bra ! ingenting att rekomendera , visst kanske hemsk.. men inte bra , men iaf nu chillpillar jag utan mina sötnosar kim o melina . haha våran grej , aja mayra är på festen nu . hoppas hon har kul ! :D
nu ska jag bara lyssna på musik och så . och radera nummer , hahaha tack melina -.-

Kommentarer
Postat av: Anonym

DÅG DIG PÅ THE VOICE TÄLTET IDAG ! :D VRF DU DISSA ALLA JAO :O ?

2009-08-12 @ 23:11:15
Postat av: melina

hahah sitter också här och chillpillar! ;) asså BARA vårt! <3

asså vadå,? jag hade ingen mobil och jag ville ha hans nummer så.. :) <3

2009-08-13 @ 00:01:49
URL: http://melinagillgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0