/ IDAAA

hej bloggen , jag åkte som sagt till mina kusiner .så var vi där ett tag och kollade lite på bilder och sånt , för sofia min äldsta kusin ussenhar varit och seglat i kroatien i en vecka med sina kompisar så hon hade 400 bilder att visa ! sen åkte jag hem & mötte johanna på mossen , så gick vi runt typ till vattnet vid mörtvik, sen gick vi till maritime och köpte lite . där träffa vi jeppe alex & challe så vi åkte bussen med dom .vi gick av vid edbo och hämtade lite grejer hemma hoss johanna ,sen gick vi till mig igen .och min data är typ sönder, tack vare ? MAYRA ! haha men nu funkar den . aja nu ska vi göra någonting annat , ni får bilder imorgn för det går inte att lägga in på min -.-
puss

jag och johanna i vintras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0