jag svarar med glädje :)

Anonym om svar:
aha! tack så mkt för svaret! men skulle vilja veta lite mer :) .. är det ngn mer som fattas i ditt liv förutom hanna sjöbacka eller vad hon heter då? eller någon som du har bråkat med mkt på sistonde? eller någon som gjort något riktigt dumt som du önska att aldrig hon/han gjort.. eller är det någon kompis som har förändrats.. ? ngn gammal vän som du skulle vilja ha tillbaka som ens rätta ja?

Väldigt lång text, men eftersom att du är deppig i bloggen ibland och sådära. så är det ju massa frågor man har men inte får svar på, skulle bli så glad om du svarade igen, förlåt om det är jobbigt.
men ja, ha det bäst, kram <3

svar: hmm , ja den enda jag kan tänka på då är marilyn i min klass. hon och jag var väldigt bra vänner förut , men nej .. hon är verkligen inte sig lik . Jag snackar inte om utseende utan om beteende ! Det är dock inte bara jag som tycker såhär utan många utav hennes gamla vänner känner inte riktigt igen henne . Ska inte hacka på henne via bloggen , men jag säger bara som jag känner nu och det är faktiskt att jag inte känner igen henne .
och nej det är inte jobbigt alls att du skrive långa frågor eller så , det är bara roligt. :)
tack det samma ! :)
puss♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj haha det var snabbt du svara, känns som om jag stalkar din blogg nu när jag går in hela tiden och så men jajaja, gillar den bara ;$ nu blir jag glad hehe ;D har alltid velat veta och sådära och nu fick jag svaret. hm... saknar du inte henne alls:O

2009-08-21 @ 21:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0