/ k

hej bloggen , mitt bloggande är verkligen kass ,  men det har blivit så nu när skolan har börjat och så .. och det är betyg och allt så jag måste kämpa , hha men de e ju så. men än så länge är skolan som vanligt , ingeting kul. idag hade vi en matte diagnos , asså jag trodde att don drev , okej , nu ska jag inte skryta eller någonting , men jag är ganska bra på matte , hah ! och de märks att jag inte är det längre , på den dära fucking diagnosen , jag kunde typ ingeting , chansade typ på alllt .. inte bra ! men ah , efter skolan drog jag louisa melina hanna andreas gustav och gabriel hem till julia och bakade kladdkaka , ja vet , vi e tjockisar! men sen så stannade melina kvar på middag så jag och louisa fick vänta på henne , asså dom andra hade redan gått .. men sen tog jag och melina bussen hem till våra egna hem . och jag har precis pluggat .. eller ja försökt , heh har ingt tålamod till att göra de . men lite gjorde jag iallafall. saknar lilla ida i skolan , hoppas fu bli bättre och kommer imorn , även fast jag inte tror de .. men jag hoppas ! men nu ska jag titta runt lite .
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0