/ K I M

hej sötnosar , nu är jag hemma hos min pappa efter en låååång skoldag .. det har lixom gått fyra dagar av skolan eller något och jag har redan tröttnat , ush hur ska detta gå ? men vi slutade vid fyra eller något tror ja , och sen drog jag hem till mamma och då mötte jag lisa och melina på bussen , så melina drog med mig hem i en kvart eller så , för hon skulle möta alice eller någon.. men jag hämtade mig kamera så att jag kan lägga in bilder från åland och lite annat som jag inte har lagt in förut. så nästa inlägg bli bara bilderbilderbilder ! men iallafall , sen tog jag bussen hem till pappsen , så nu ska jag väl vara här resten av veckan. men nu ska jag ner och äta pankisar , hha!
pyyyss

dagens outfit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0