/ kim

chacha bloggen
ledsen för att jag inte bloggade någonting igår,  men jag var med melina hela dagen , och hon sov över hos mig , och så var vi och badade efter skolan , eller då badade vi inte. men sen på kvällen drog vi till sjöängen med gabbe och jeppe och tog ett litet dopp. men såklart så har ja , kim så otur och ramlar ner från berget och gör illa mig på knän ! skit ont gjortde det , och melina att själcklart bara och skrattade , hah !
idag så har ju klassen vart på museum , det var väl inte så kul , eller ja man fick ju testa massa saker och så .,  men innan det så var vi på en gräsmatta , haha ! men asså vi spelade brännboll och åt lite matsäck, skit mysigt ! och så ja .. men sen drog vi hem och så följde melina med mig för att hon hade glömt sin väska här. men nuvet jag inte rikrigt vad jag ska göra , kansek gå till kärringbadet , eller någonstans med några i klassen , eller jag venne. för jag måste verkligen städa mitt rum , det ser förjävligt ut rent utsagt ! så ja , det måste jag fixa. och sen kankse jag måste dra över till pappa och ämta lite saker tills i morgon för då ska jag ju på handbollsläger , till åland ska vi. vi gör det varje år , det är lite trevligt , fast ah .. dom roliga har ju slutat så ja .. :P men juste , ska ju kanska ut på picknick med min´familj senare i sommarvärmen , det kankse är de sista vi ser ? eller inte ! hoppas verkligen inte det. nej men nu ska jag inte babla på mer , men jag är så sugen på att blogga , hehe. men vi hörs
puuuuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0