kim hääära

hej bloggen , nu är jag i motala , skit kul -.- ah jätte ! vi har vart hos min halv kusin och firat han , han fyllde ett år , så gullig han är. juste i natt kommer ajdii hem , shit va kul ! men jag kommer ändå inte hinna träffa henne förns jag kommer hem , inte kul , inte kul ! men får träffa henne när jag kommer hem , okej ? bara så ní vet så kommer jag inte alls kunna blogga mycket , bara nu idag och kankse i morgn , för jag lånar någon data av några som e här och dom ska iväg imorgon , så ah ! och de e synd , men jag kommer tillbaka sen i mittan av nästa vecka med kankse massor av spännande att berätta och bilder ! bra va ? jag är skit trött idag , så idag blir de tidigt för mig , förhoppningsvis ! ska dra nu , herrå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0