kim här

jag är så usel på att uppdatera och jag måste verkligen skärpa mig .. men det har ju blivit så när skolan börjat men det ska bli ändringar förhoppnings vis. idag slutade vi vid halv tre efter det frog jag och melina till farsta och tittade lite, för hon fyllar ju år snart och så. men sen hämtade pappa mig sen drog vi till jordbro för att han skulle jobba så jag fäljde med han. hah satt där och sjöng lite och läste dagens nyheter, hah vanligt ! men de var lite intressant. men vi var väl där i två timmar eller någonting , och sen vid åtta drog vi hem. men på vägen hem var det skit mycket snutar , så vi blev först stoppade i jordbro och så fick pappsen blåsa , men han klarade sig ju såklart. och sen typ fem minuter senare så blir vi stannade igen och han får blåsa igen , men såklart så klarar han sig. men sen var det bara raka vägen hem. så nu har vi ätit en kvällsmacka och dryckit lite te , så nu sitter vi och tittar lite på tv , någon film , ingen aning om vilken , men någon. men puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0