lång dag ..

cha bloggen , kom nyss hem från ida. har vart med henne och louisa. men jag kan väl ta och berätta om min
långa dag. Skolande började vid åtta som alla andra dagar , så jag var självklart där i tid , sen så hade vi so spanska & engelska , sedan var det lunch , men de var äcklig soppa så ja louisa ida och melina stack ner till ica och köpte ben&jerrys , skiiit gott (a) ah men sen var det syslöjd och då satt ja där och vävde , tror ja att det heter & åt samtidigt lite av min goda glass. och sen hade vi no , vår tråkigaste och sista lektion, vi gjorde inte så mycket , men iallafall. haha sen blev fight , haha nej men lite som melinas godis som INTE BARA JAG ÅR UPP ! men ja .. efter skolan drog ja lollo och ida hem till pirran , fast bara en lite stund. vi gjorde inte så mycket. sen vid fyra tog vi skolbussen till ida , eller asså inte hem till idas gata , men ja ni fattar :') så vi drog hem till ida , hade de skiit mysigt. dansade loss, HAHA skit kul ! men sen så skulle ida hem till mayra så vi stack en , eller vi fick shuss av idas mamma , och då kom såklart min lilla låt , eller ida tycker att de e de , asså darin - run away. och då börjar idas mamma sjunga till hela låten , NEJ MEN ASSÅ HON E VANLIG ! HAH :')  nu ska jag fixa middag till mig själv , för att ingen anna e hemma , och sen får jag se ifall jag orakar plugga ..
men puss & hej
/ k


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0