länge sen , visst ?

inte bra kim , inte bra .. men asså jag har bara inte haft tid och så har jag inte haft tillgång till datan ibland ! och nu och några dagar famöver är de ju ung 08 och då har jag inte tid med datan, men jag ska verkligen skärpa mig ! men ida har ju som sagt skrivit vad vi har gjorti idag , och den här dagen har verkligen vart NAAJS , på rikrigt ! lixom the vioce tältet , bara tjejer lixom, HEL KUL ! ahja ..

men i morgon ska jag och ida nog med melina in och ta någon spruta , och sen förhoppningsvis in till ung igen ! haha , ah , men vi får se ! men sen vet jag inte mer .. och juste idag kom mamma hem med en tjöja till mig, så snäll ! men nu ska jag kolla vidare och snart sova , puss
/ kim
& jag har inga bilder -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0