lättad

Nu hat vi nyss käkat lite lunch och ska bege oss ner till stranden igen , samtidigt som jag börjat vänja mig vid livet här nere så börjar jag snabbt tröttna också . det har lixom blivit till en rutin ? göra samma sak vid exakt samma tidpunkt -.- När jag kom upp nyss till rummet hade jag ett medelande ifrån simon där han berättade att han mådde bra , det fick mig att koppla av .. Vi har inte haft kontakt sen iförgår så någonting inom mig sätter igån en oro !
jag har inga pengar på min mobil om du undrar varför jag inte kan svara på sms älskling .. Men skriv gärna något dagligen så jag vet hur du har det , du vet ju hur jag har det igenom det här .
nu ska jag dra igen ni får en bild på mig nu lite fort , eller på mig. och första gången jag lägger in en bild på mig osminkad nu .. haha jaja ! here you have .


och en osminkad ida.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du var söt utan smink med ida ! :)

2009-08-06 @ 12:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0