mayra gästbloggar

hej allihopa, jag sitter här me trosor och linne sådära ida sitter bakom mig och chekkar min rumpa? :s konstig jag svär ! men ah .. vi chillar, idag har vi ätit brunch , pankakes ! cook gott jag svär , iallafall sen så vi jesper på tv i tsatziki - vänner föralltid, jesper hette perhammar , ? fatta noll så vi chillade här vi datan och vi smsa med LC & dunkar musik , eller min pa låt.. skit skön , heter valencias på pa, eller ni vet säkert de? ah . HAHA . juste ni som skriver massa grejer te ida , deeeeeeeee räcker okeh? jag svär ja hämtar bagotti på er ! aja, nu ska vi smsa vidare med LC , puzzzzzzzzzzz / mayra



detta är våran (min&idas) tönt okeh ? rör du .. de lungt gör va ni vill :) HAHAHAHA love you :D:D:D

juste min blogg www.valencias.blogg.se , men asså klicka om ni vill .. JAG SVÄR NI VILL :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0