nu har jag en synpunkt !

men jag nämner defentift inga namn , det är helt uteslutet !
Det här tycker jag är hemskt , verkligen hemskt.. ah en kille jag känner , han hade sex med en tjej i sommras. Den här tjejen hade kille samtidigt ! dom hade vart tsm i nån månad , och grejen är den.. dom är tillsammans än i dag . och hennes kille har ingen aning om det, det tycker jag verkligen är så jävla lågt . då är man inte kär i en , inte om man gör så. specielt inte i den här ålders gruppen som vi faktiskt är i , som hon är i ! hemskt.. dåligt gjort av min kompis också.. men inte lika , som utav henne dådå.. att en 14årig tjej faktiskt kan vara otrogen mot sin kille . Det finns inte ens i min värld !
/ida

jag och lizzan förra sommaren 2008 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0