bebi

Jaha Simon sover här inatt , mysigt =) Aja runt nio eller något så ska jag möta han och mayra och ge mayra hennes underbara gååva ifrån mig , sen ska jag och simon hyra film och så . Så nu SKA vi verkligen kolla på film ,verkligen kolla.. ärligt vi ska lyckas nu ! Mina föräldrar ska ut och äta ikväll , så dom kommer vel hem lite senare då . & jag har bestämt mig att jag ska blogga lite när han är här också även fast jag vet att han kommer bli tjurig då , men lite lixom .. jag ger honom hela natten, så bloggen måste jag ju kunna ge några minuter . visst ! annars mår jag skit dåligt , för jag har sån ful färg i ansiktet så det ser inte klokt ut . och jag kan ju heller inte sminka över det för då ser det bara enu sjukare ut , åh -.- och på ena axeln har jag flagnat hur mycket som helst . så jävla fult ... Men vad ska jag göra lixom ? Aja simon får leva med det .. han kommer ba '' men det va ju inte så farligt'' -.- näää nej asså .. du får njuta sen gubben .
aja skriver senare och kommer säkert me några bilder 
kram
IDA♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte ni videoblogga när ni är tsm :) ?

2009-08-09 @ 17:02:55
Postat av: Camilla :)

läste din förra blogg, och då tog de slut mellan er. Är ni tsm igen? berätta hur :)

2009-08-09 @ 21:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0