okeh anonymis :)

ah nån tkte våran blogg sög för vi bara skrev om vad vi gör , och det har du vel rätt i . men ah vad ska vi göra ? ursäkta för jag inte vill härma alla andra me jävla hiss & diss och här är en hemlighet pssst -.- nä men visst om det är så ni vill att vi ska göra precis som alla andra bloggare så sluta läs för det kommer tyvär aldrig hända .. Men vi kan ju börja hitta på lite egna grejer ! Jag har faktiskt skrivit om andra grejer med , men vissa grejer är way to private för att skriva om . men ah om jag har mina synpunkter om något då skriver jag det , men oftast handlar det lixom om människor .. och att sitta och skriva om människor i bloggen, som kanske tar illa upp. well det är inte min grej , då kan ni sitta och läsa kissies istället .
puss/ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0