så trött

varit i solen hela dagen , läst flytit iväg.. haha och bara tagit det lugnt , och självfallet legat med ipoden under hela dagen ! Iaf så köpte jag en sån där luft madrass idag för det är mycket skönare att sola i vattnet, men ja som jag berättat för er har jag varit väldigt väldigt trött , så var tror ni jag gör ? SOMNAR. så när jag vaknar till av att det kom nån våg , så är jag långt långt ute .. på jävla havet ! så är det en kille där och ba '' you slep '' och jag blir jätte rädd och börjar simma därifrån , så drar människan bak madrassen så jag ba ''huh '' han ba '' russia ? sweden norway ?'' jag ba ' herå ' han ba '' high school universty`?'' så börja jag as garva .. asså det är så jävla läskigt , alla är på en -.- men jag är skit vit och det är jobbigt , man ser lixom brownies här hela tiden .. men jag har lovat mig själv att komma hem brunare än simon ! pungt slut , aja här får ni lite bilder och nu ska jag bara lägga mig i sängen och kolla på twilight och äta nappar ! =)
puss /ida




Kommentarer
Postat av: Majjra

IDA !!!!!!!!!!!!!!!!!!! näru inne på datan logga in på msn föfaaaaaaaaan

2009-08-02 @ 16:00:18
URL: http://valencias.blogg.se/
Postat av: Anonym

på gud nice kr0pp ! <3

2009-08-02 @ 17:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0