sådärja

nu kan jag skriva igen , simon tog nyss bussen . VI gick iaf upp och åt frukost och kollade på ratatatatoile elle va den heter , asså de va simon som ville se den !! sen har vi bara legat och vart trötta , har endå sovit rätt bra inatt . även fast simon tog täcket hela tiden så jag fick gå och hämta ett annat , och då tog han såklart de täcket !!! Inte snäll.. Men vi är faktiskt rätt snälla emot varandra när vi är själva , men vi har pratat mycket om han och jespers relation . haha okeh okeh förlåt älskling ska sluta nu , det är ju nån som gjort en blogg om dom !
nu ska jag lyssna på musik !
puss o kram
Ida



HAHAHAHHH :D <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

knullade ni inatt?

2009-08-10 @ 13:03:33
Postat av: Ida

gjorde du -.-

2009-08-10 @ 13:42:40
URL: http://kimochida.blogg.se/
Postat av: Anonym

Din kille är skit snygg, var försiktigt att inte tappa bort honom ;) eller någon tjej sno honom från dig , en tjej som jag :)puss!

2009-08-11 @ 11:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0