sista dagen på sommarlovet ..

godmorog eller godeftermiddag , idag vaknade jag och anna klockan ett , oj inte bra ! för de e ju skola i morogn , och ja .. vi ska väl upp vid halv sju eller något , shit jag kommer vara helt döööööd ! inte kul .. men vi har inga planer på dagen , tror ja .. just nu sitter vi bara och tittar på mtv , och bara slappar .. och ikväll så ska väl jag melina och josse om jag förstod rätt sova hos ida , men jag vet inte. ja men vi får  e hur det blir !

asså tänk nu är det typ tio hela månader kvar tills nästa sommarlov , det är inte kul ! asså på rikrigt , jag vill inte tillbaka till skolan , eller jo visst , jag vill träffa kompisarna och så .. men att JOOOOOBBBBA ! att få betyg och allting -.- men jag ska iallafall kämpa , höh ! men nu ska vi titta vidare på tyra banks show´..  så hörs vi senare ..
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0