söndags kväll

Hej bloggen, mayra kommer snart hit och hämtar sina nycklar som hon glömde . Mamma & pappa är och hyr film , taken heter den . Melina sa ju att den var hur bra som helst, så vi får vel se om det är sant ! Ja ikväll blir det bara hemma kväll vid tvn med familjen. Imorgon är det skolan en hel dag, jobbigt... men det är ju bara att vänja sig nu , och nästa fredag klubberiet ! det ska bli så jävla kul x) men har absolut no idea om vad jag ska ha på mig, eftersom det ska vara skum så blir det ju svårare . Men jag har lång tid på mig att tänka på det. men biljetter måste fixas också innan dom tar slut ! om dom nu gör det !
Men nu ska jag nog ta en snabb dusch ,jag sov nämligen innan mayra ringde -.- lägg ägg..
aja puss /Ida

gammal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0