sorry / kim

ledsen att jag inte skrivit någonting på nästan två hela dagar , men ah .. igår var jag hos min kompis Demi , för hon fyllde år ! och då skulle jag åka och köpa en sak åt henne i går morse, och då hann jag inte blogga innan. Men ja, det var väl trevligt hos henne , vi åt lite tacos och sen nåron efterrätt ! senare åkte jag elin jessie demi och julia till farsta och bara tittade lite. Sen åkte vi hem till henne igen och tittade på två filmer, ganska bra faktikgit ! fast jag mådde inte så jätte bra igår , och varje gång jag skrattade fick jag ont i nacken, haha ingen aning om varför , och de gjorde att jag inte kunde skratta , itne kul ! men sen bestämde vi att jag och jessie skulle sova hos henne , och så blev de ! & på den vägen var de , och de var därför jag inte bloggade.. men i kväll är de ju the vioce , och de ska ja självklart på , men ida och säkert massa mer , ingenaning om vilka. men ah ! nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen börja fixa mig, klä på mig och så ! men hörs senare , !
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0