stannar .

ja eller det är åtminstonde vad jag vill ! Jag har tjatat vareviga dag om att få komma hem, men nu har jag lärt mig att njuta av att vara här.. koppla av , bada, sola . allt ! så ska jag åka hem imorgon bara för det ..Det enda jobbiga med att vara här är att jag måste vara ifrån dom som är viktigast i mitt liv. det är allt , annars trivs jag verkligen nu . Det är sista kvällen nu och jag ska verklgen ta vara på den =) Sen se till att vara inloggad på datan då mayra bett mig !
Kanske kommer med lite bilder och så senare ikväll .
nu vill jag bara lägga mig ner isängen och vila lite , juste idag läste jag klart '' när jag hör din röst'' verkligen sjukt bra böcker . nu kan jag bara inte bärja mig tills ''new moon'' kommer ut på bio ! men det är ju ganska snart .
Aja ...
skriver senare ,
/ida

Jag lovar med all villja i kroppen , att aldrig stå ivägen för dina drömmar och det du vill bli !♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0