tjaaaaaaaaaaaaaaaaa bloggen

hur har ni det ?
ja nu är jag allså i turkiet , det är alldeles för varmt här kan jag ju säga på en gång . Vi landade runt halv tolv turkisk tid , allså en timme före sverige . Hela flygresan så satt jag bakom nån unge som tjata hela tiden ba kolla ut ifrån flyget och ba '' vad är det där , varför är den det , när är vi framme , varför säger man så , varför inte , varför heter inte jag jackson i efternamn .. '' ärligt jag ville döda den , haha nej okej inte döda . men jag har varit så jävla sur hela hela dagen för att jag inte sovit något inatt , jag somnade allså aldrig . jag satt och böla till titanic tills tre på natten då vi skulle upp lixom ! Ja jätte smart , Så fick vi säga hejdå till bella . ärligt det är så himla jobbigt , för hon blir så ledsen . så fort hon ser att vi packar väskor så VET hon att vi ska iväg så hon blir jätte ivrig ... men nu är hon hemma med David iaf , =) Idag när vi kom fram till hotellet , som är jätte jätte fint ! så fick vi såna där all inclusive band , fulaste jag sett ! haha neongrönt typ , tar kort på det nu . så ni får se , för övrigt sitter jag just nu på golvet nyduschad , och ska snart ut och shoppa ! fast först ska vi äta och så , hoppas ni har det bra !
hör av mig later . antagligen imorgon . med mer bilder och så , för vi har inte hunnit ta några idag .
pussar
/ida
gick inte att lägga in bilder just nu ..
internet är inte de bästa om man säger så -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0