vet inte hur jag lyckas..

ja jag stog i köket och gjorde mat , jag stekte faktiskt köttbullar . haha ah så glömde jag sätta på spisfläkten eller vad det heter så det börjar ryka i hela huset och då blir ju bella helt galen och springer runt och skäller som aldrig förr .. va häner där näst ? jo brandalarmet går igång . så jag springer upp för trappan och hämtar en stol för att nå upp till larmet . som sitter uppe i taket , så precis när jag når till den kommer bella och då koller jag på henne och halkar ner från stolen -.- går upp igen drar ner den , MEN GREJEN FORTSÄTTER PIPA ?! JAG FICK SPRINGA RUNT MED DEN DÄR GREJEN OCH HÅLLA FÖR ÖRONEN . VAD TROR NI JAG GÖR TILL SLUT ? allså jag får ju panik , så jag springer ut på tomten och slänger in den där pip grejen i skogen. så den ligger där ute nu och piper... jag vill ju inte få tinitus. så va ska man göra ?! den hade ju ingen av & på knapp.. men iaf nu kollar jag på tv ,och ska snart sätta på någon film .
men först tänkte jag ge  er tjejer något som kommer få er att svimma... oooh, det kommer i nästa inlägg .
puss
/ida

jag gillar dom inte,....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0