vi suger på att uppdatera-.-

japp.. helt sant ! menmen what to do , har iaf inte gjort något specielt idag . precis som resten av helgen sett ut, uttråkad . men jag överlevde ju iaf, nu är jag på väldigt väldigt bra humör , alla är typ glada ! :D haha ah jag e verkligen sån , sålänge mina vänner mår bra .. så gör jag det också ! Det enda som verkligen dödar mig just nu är att vi har skolfotto på tisdag.. ärligt undra om man kan typ inte behöva vara med på kortet . för det går bara inte att bli bra ! sen ska man behöva stå ut med den där bilden hela året.. kul ! Men det bästa är att eftersom min mami jobbar på edbo så får jag ju deras skolkatalog också , haha .. alltid lika kul x) specielt nu när mayra är med i den. ikväll ska jag se på film , sen försöka gå & lägga mig i tid.
puss
/ida

haha ja jag lyckas alltid.... (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0