det blev ingeting

Ritu kunde tyvär inte , för hon skulle iväg med sin pappa någonstans ., men jag ska vara med henne i morgon . Har inte träffat henne på skit länge , så de ska bli kul ! Mamma kommer snart hem tror ja , och då ska vi nog åka till farsta , men jag vet inte .. Jag bhar nyss tittat på step up och gjort i ordning mig samtidigt , men jag trodde ju att jag skulle vara med ritu , men de blev ju ingeting , så jag fixade mig i onödan , haha -.- , Men då kan ja ju passa på att ta lite kort och så (a)

Nu har mamma kommit hem , de blri inget farsta , vi ska åka till några som bor lite längre bort och så ska vi äta sushi , de är verkligen godast ! haha asså på rikrigt  ! och juste jag gjorde ett vidioinlägg , men det blev inget ljud , eller asså ljudet kom inte , så jag sket i de . men jag får väl göra de någon annan dag. men nu ska jag klä på mig och en dra. här har ni lite bilder på mig just nu ! men hörs senare när jag kommer hem . puss på er sötnosar ! / kim


Kommentarer
Postat av: anonym.

det är finare när du inte gör sådära med munnen ju ?:P

2009-07-27 @ 22:27:30
Postat av: kiiiim

eh , haha okej :P

2009-07-27 @ 23:07:39
Postat av: anonym nr 2

hah hmm lee istället;)

2009-07-27 @ 23:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0