/ ERAN IDA

hej bloggen , saknat mig ? KLART NI HAR (A)
jag har iallafall haft en fin fin vecka med min bästavän , vi har bara legat och chillat hela dagarna . och skrikit i våran lilla hus , haha ni vet ju hur rädd ida mattsson är för spindlar -.- Så har vi badat i havet , suttit i solnedgången , FIIIISKAT !!!! , kört ro båt . jag körde , eller allså rörde med årorna ni vet ! MUSKLER ? OHJA . hahahaha jag sitter verkligen och garvar för mig när jag tänker på allt vi sagt/gjort . majsan ska skriva dag ett och två osv grej så ni får läsa det på hennes blogg . Men vi har haft jätte mysigt , och jag saknar min älskling redan allså MAYRA !
iaf imorgon så ska jag kanske träffa halil , annars vet jag inte . På lördag drar ju jag och kim ner te blekinge i en vecka , så mycket resande för mig .. Men vi har ju iaf tillgång till data där nere och så , det lär ju bli lite bloggande =)
slutar med att säga att jag ÄLSKAR miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin Mayra Alejandra BROOOOORSAN Ramos ! och kommer alltid gör det !
okeh okeh herå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0