HAHA (?)

Postat av: LOVE GUCCI

såg däjj för några dagar sen , ditt hår ligger lixom perfekt du måste bomba med hårspräy ? :S

hmm , nejdu ! fråga alla jag undviker snarare hårspray -.- såfort någon kommer nära säger jag altid '' neeej sluta'' jag hatar känslan utav stelt hår som man faktiskt får urav hårspray . det enda jag gör med mitt hår , '' hemligheten '' bakom mitt hår som så många tror är löshår ;D haha jag fönar det bara och kammar det länge , så det verkligen är helt genom kammat . andväner ett bra balsam , jag har faktiskt lärt mig att shampot och balsamet man andväner gör stol skillnad på hur håret blir sen när det är torrt . hehe jag har faktiskt aldrig insett det innan !
jaja men svar på din fråga ; NEJ jag ''bombar'' verkligen inte mitt hår med hårspray . då jag inte ens tar minsta lilla !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0