hatar inte simon enström

hej ville bara säga att jag inte hatar simon , :) okeh herå .
nej men asså vi kollade i film eller '' kollade'' ärligt vi har aldrig sett på nån . vi sätter igång sen ska HAAAN börja hålla på me mig :O nej driver , jätte mysigt . men viiii sa att vi skulle kolla KOLLA KOLLA FAKITSKT  ! me va kolla du på lixom ?! :O  vet att du ser det här snart , och du kommer le för dig själv . sen kommer du skriva någonting i kommentar rutan ? okeh :)
aja älskar dig PLUTTEN !
sen gick vi till busse och massa läskiga saker hände ush !
aaaaaaaaaja här har ni ltie bilder och så ska jag ladda upp en video snart .
/ida


Kommentarer
Postat av: simon

jag älskar dig mest älskling =) <3

2009-07-30 @ 10:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0