hello

godkväll på er !
Pappa hämtade mig förut , vid ett tror jag att de var , sen drog vi till papppas kompis , och bara hälsade på -.- . Sen blev vi bjudna på fika hos pappas kompis ! Så vi var där en stund , tråkigt . Men jag har iaf nyss städat mitt rum och rensat min garderob här , skit asså jag har verkligen inga kläder kvar ! Så nu ska de köpas massor ! Vi ska snart äta och efter de blir de efterrätt , hallon tårta , muums ! & sen får jag även pressenter . Någon kommenterade och sa att jag skulle visa min saker jag fick i pressent , och självklart kan jag göra de , men det kommer med ett inlägg senare ,för jag har inte tid just nu ! Men nu ska jag äta tror ja .
skriver sen , puss/ kim

vilka ar era 3 eller 4 narmaste kompisar?
kan du visa kim fad du fick i present nar du fyllde ar?

hmm .. mina  tre närmaste kompisar är nog .. Ida Josefine & .. ja asså de e lixom dom jag strå närmst . Men seN e de massa mer , men fanny eller ritu kanske?

& ja som sagt så kommer de bilder på mina saker jag fick sen .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0