home igen

sådärja nu är jag hemma igen , vi gick bara runt och prata och lite sånt .hehe så köpte vi dricka och knäppte ett par kort , skönt att vara med MIN älskling igen . hehe det låter som vi är tsm , men allså :$ vi är typ det ! på vägen hem snacka jag i telefon med challe och så träffa jag andré plutten . sjukt länge sen , alltid lika trevligt att möta upp min kära klasskamrater ! iaf så nu vet jag inte vad jag ska göra ,imorgon kväll har jag lovat bort mig till mayra . misstolka gärna (A) ! nu ikväll ska jag bara se på film och så skulle jag logga in på msn sa myran , men är hon inne ? OH NO -.-
aja ta hand om er
puss
/ida

bästavän <3


puss och godnatt .
allt för mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0