/ida

HEJ BLOGGEN , tänkte bara berätta att vi är hemma . tänkte göra en såndär video med bilder och sånt från våran göteborgs resa, istället för att skriva en fet text . men kan berätta lite kortfattat först ! Ja som sagt så kom vi dit på fredag kväll , på kvällen badade vi bubbelbad på hotellet . som föresten var jätte jätte fint , sen hela natten kolla vi först på skräckfilm hoppa i sängen , dansa runt på rummet , snacka i telefon med en smått berusad gustav och en massa fler tills fyra på morgonen . DÅ försökte vi äntligen sova , men det gick inte så bra . så vi sprang ner till lobbyn och köpte godis istället , då gick det bättre ! Sen vid tio gick vi upp och åt frukost , sen gjordre vi oss i ordning och drog till liseberg . köpte två dagars åkband och hade skit kul , går inte in på detaljer :D haha men vid elva gick vi ut , och då var det helt mörkt .. så skulle vi gå igenom hela göteborg centrum . avenyn och det , det var fan inte dött ! ;D ah men sen tog jag och kim taxi till hotellet , ensama . aldrig åkt taxi utan vuxen förut tror jag ! Men det gick bra , då köpte vi dricka nere i lobbyn och busade upp och la oss i sängen och kolla på csi . Sen nu idag så gick vi upp tio igen för att äta frukost ( dom stängde halv elva ) sen gick vi till liseberg och har vart där hela dagen fram tills klockan fem då johan och åsa kom och hämta oss . så har vi bara åkt bil hem till stockholm igen , nu ska jag göra videon sötnosar !
PÅ LÖRDAG DRAR JAG , YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0