/IDA

SÅ nu kom jag nyss hem. Jag fick gå helt ensam i regnet , i en tshirt . vet sjukt dum som inte tog jackan , men de va skit varmt när jag drog .. så trodde jag inte det skulle börja spöregna direkt, vi gick ju som sagt på den där filmen .. ärligt aldrig i mitt liv varit så där rädd , jag börja gråta två gånger .. känslig :P jag vet ! men en gång var för det var så läskigt och en gång var för det var såååå romantiskt ! Sen drog vi hemåt , eller vi gick till skogås centrum sen till trångsund centrum och sjöng lite i regnet =) mayra har förövrigt varit så jävla elak emot mig hela dagen , jag blev faktiskt lite lessen av de...........
aja

hur dum elak och hur mycket du än inte lyssnar på mig , sååå kommer jag alltid älska dig plutten <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta ingen skit Ida! Du verkar vara alldeles för go för det.

Kram

2009-07-31 @ 11:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0