IDA IGEN .

jag har tråkigt såå gör en sån här .
visste ni ?
att jag vill ha - en till hund
att min senaste kyss - Var i lördags
att jag inte gillar - SPINDLAR !
att min bästa vän är - Den finaste man kan ha
att jag har - chans på mayra
att min första riktiga kyss - är bortglömd
att jag avskyr när folk snackar - Skit och sprider rykten
att kärlek är -  en ''tjej'' grej
att jag gillar att - sjunga
att min msn - E fin
att jag alltid kommer att - finnas för mina vänner
att jag är förälskad i - ............... pengar (A)
att sist jag grät var - två veckor sen
att min mobiltelefon är - mammas
att inatt - sov jag och snacka i telefon
att när jag vaknar på morgonen - så är det första jag ser en nos
att innan jag går och lägger mig - Så smsar jag alltid
att idag har jag - Inte gjort ett piss
att jag just nu tänker på - secret
att i kväll ska jag - träffa min man
att i morgon ska jag - veeet inte
att jag hoppas - att mayra aldrig växer =)
att nu ska jag - chatta vidare med min baby . ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0