killar ..

har jag ingen respekt för , det vet nog alla redan . så som jag tjajat om det , visst killar man känner . men inte andra ! låter kanske kallt , men fan va ni får tjejer sårade . tjejer sårar också , men jag tror nog killar ligger steget före angående det ! & hur mycket tänker dom ? visst dom tänker men tre dagar efter -.- det är faktiskt vetenskapligt bevisat att killar inte tänker med hjärnan . i alla fall i min värld ! okej o nu till er killar som sitter och svär framför datan , om ni tycker att det här inte stämmer in på er ? Ta inte åt er då ! för då syftar jag inte på er . utan jag syftar på dom som det faktiskt gäller . okej ?
aaaaaa det är vad jag tycker , alla har rätt till att tycka olika . så smält det bara ni som blir så irreterade på det ! 
puss cuties 
/ ida


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0