pride ;D

Hej bloggen , ikväll ska jag och mayra till pride festivalen . vi som älskar bögar, som nog alla redan förstått vid det här laget ! Sen ska vi äta ute också , vet inte vart . men antagligen på tacobar , sen sover vi hoss någon  .vi får se hur det slutar , men åker runt sju iaf! haha vi två kan aldrig komma överens om tider , jag vill alltid åka sent hon vill alltid åka tidigt -.- hon är en dag människa och jag är en natt människa ! men vi går ihop endå :)
ska klä på mig och så nu , juste det är någon som ska komma till oss och koppla in våran nya digital box . pappa köpte tydligen en ny idag , sån där man kan spela in program och pausa och spola tbx osv. härligt ! för det är alltid massa bra filmer och sånt som man missar , så nu är dom problemen lösta !
Ha en bra kväll, antar att kim bloggar när hon kommer hem ikväll . villket lär bli rätt sent om hon ska på allsång och allt det där !
puss
/ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0