ritu gick nyss ..

ååh , hon behövde gå hem ! vad fan ska jag göra ikväll , orkar ibara nte sitta hemma och tråka sönder ! får se om jag kankse drar mot grönan senare , men jag vet inte. Tror jag inte ens att jag orkar , jag måste lixom hoppa in i dushen , sminka mig , välja kläder , hinner jag de ? nej de tror jag inte ! fast de e lixom ingen bestämd tid där innen direkt , men jaja .. vet inte ens vad jag snacka om , HAHA e seg som fan ! juste på fredag morgon drar jag till gotland i fyra dagar , kul -.-  , skit också , ja kommer inte att kunna blogga , & ida åker ju också till turkiet och kommer väl inte heller att blogga så mycket , mne jag vet inte ! ja kommer iaf att sakna dig ajdii .. en vecka utan dig , buhu .. men nu ska jag hoppa in i duschen , hare , så hörs vi .
/ k


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0