sista inlägget på 1 vecka

OKEJ NU TILL ALLA ER GOSSIPS HÄR HEMMA, NI HAR MITT NR SÅ, SÅ FORT DET HÄNDER NÅGOT HÄR HEMMA .. då smsar ni mig på stört ! jag måste veta allt annars drabbas jag utav panik , ni smsar ju trots allt fortfarande gratis sms till mig ! Men ah kan ni lova mig att göra det här ? även om något dåligt händer . spelar ingen roll , i wanna know it all ! Vi ska iaf åka till ön redan idag när vi kommer hem , det trodde jag inte ! men jo tydligen .
ah vill bara önska er en trevlig vecka , & hoppas ni får det jätte bra !
För det ska jag & mayra , ha super mysigt . dela säng i en vecka , ( dubbel säng ) hur fan ska det gå ? på riktigt .. tänk om hon börjar tro att jag är jesper eller nåt .. okej nu börjar jag bli rädd på riktigt !
och när jag kommer hem ska vi fixa designen , eller kim kommer . vi gör säkert om den helt & hållet , för kim gillar ju att hålla på med det där . själv blir jag bara snurrig -.- ! hon är ju som sagt i barcelona och kommer ju också hem på fredag . så bloggen kommer stå helt tomm i en vecka , om jag inte får tag på en data eller ngt där nere . men troligtvis inte , eftersom vi ska vara mest på ön dåda. Men ni har ju någonting att se fram emot , när jag kommer hem kommer jag ha en kamera fylld med bilder !
puss på er alla sötnosar som läser min blogg .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0