SOOOOORGLIGT

hej alla älskade älsklingar ! hur mår ni ? BRA SÅKLART FÖR NI LÄSER VÅR BLOGG SOM JAG VET ATT NI ÄLSKAR . FÖR NI ÄLSKAR OSS , VET DET . ANNARS SKULLE DU INTE LÄSA ELLERHUR ? eftersom vi är bäst i världen och du är så avundsjuk på oss för vi är allt som du inte är !

hmmm, vem lekte jag nu ?.. -.-
det där var helt ironi för er som inte redan förstått det.
men vad skulle ni tycka om att vi satt och skrev om att NI älska oss hela tiden istället för att skriva något vettigt, och att vi leker att vi en dag ska bli stora bloggare ? haha neejtack . eller sitter och spammar andra bloggar för att hunda efter kommentarer .. yeah min blogg är stor för vi sitter och skriver kommentarer till andra bloggar så dom ska klicka på oss ... ååååååååååååååååååååååååh det är så synd ! det är verkligen det . så jävla roligt att gå in och kolla på *hosthost* vissa bloggar som verkligen är sådär ! lixom typ '' hatar när jag inte har nån kommentar men daaaah nu har jag lixom typw alltid deh lixom kolla självaw'' så kollar man så står det på varenda '' svar : jo jag mår bra , själv ?'' -.- aah era bloggar är verkligen så stora , och alla verkligen älskar er .. och är så avundsjuka ! jo men så är det, fan vakna . tro mig , sjukt många ser så här på er -.-

ah en sak kan vi säga , vi tror inte vår blogg ska bli stor eller något. utan vi bara skriver för vi tycker det är kul , och våra vänner läser ju och säkert några flera och så . men det är ju mest folk som känner oss och så ! :) ja men alla gör på sitt sätt . bara det att ert , hmm ... ah hittar inte rätta ordet ! men inte det bästa.
puss

Kommentarer
Postat av: MAJRA

haha och sen grejen är att irl är dom nobodys :D

2009-07-16 @ 02:38:50
URL: http://valencias.blogg.se/
Postat av: MEDYA

Haha sant, jag hatar också folk som gör sådär. Haha jag följer bara deras bloggar för att garva åt dom. Liksom det finns ju ehumheuhmm som skriver så heeeeela tiden. Sen dom spammar andras bloggar och blir överlyckliga om dom får 100 stycken och så. Haha ja, sen att det står "ska vi följa varandra på bloglovin?" Trust me så gör inte normala människor. Men like Mayra/Majra sade. Dom är nobodys i verkligheten =)

2009-07-16 @ 12:03:50
URL: http://medyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0